ONDERDELEN VAN ONLINE MARKETING

Marktonderzoek

Bedrijfsorganisaties moeten duidelijke doelstellingen en een sterk marktbegrip stellen.

Trefwoordonderzoek

Door een juiste en relevante set zoekwoorden te kiezen, kunt u een scherpe en overtuigende advertentie voor online marketing ontwerpen.

SEO-vriendelijke website

Door de juiste zoekwoorden op een hiërarchische manier rond de pijnpunten van de gebruikers in kaart te brengen, wordt een effectieve website.

web analyses

Het uiteindelijke doel van analyses is om op maandelijkse basis bruikbare inzichten te identificeren die kunnen helpen om geleidelijk gunstige wijzigingen aan de website aan te brengen.

Online advertentie

Het is het plaatsen van scherpe, eenvoudige en verleidelijke advertenties op de websites om de aandacht van kijkers te trekken en de interesse van kijkers in het product of de service te wekken.

Mobiel adverteren

Het creëert bewustwording over het bedrijf en promoot het op smartphones die mensen onafscheidelijk met zich meedragen.

Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

Het is de activiteit van het optimaliseren van webpagina’s of complete websites om ze zoekmachinevriendelijk te maken en zo een hogere positie in de zoekresultaten te krijgen.

Sociale media marketing

Het omvat het maken van profielen van uw merk op sociale mediaplatforms zoals Google Plus, LinkedIn, Pinterest, Twitter, Facebook, enz.

www.nextchapter.agency

https://www.nextchapter.agency/